sebur öncelikle son gündüz uykusunu kaç saat yapıyor ve kaçta uyanıyor, bu çok önemli.
Son uykusundan uyandıktan sonra yeterince yorulup enerjisini atıyor mu ?
Biz her akşam saat 7 buçukta sessizleşiyoruz. Yani şöyle ki, ışıklar sönüyor. Ev loş oluyor. Uyku öncesi hazırlıklarımızı yapıyoruz. 2 günde bir banyo mesela. Pijamalarımızı giyiyoruz. Gece uykusuna geçmeden önce süt içiyor.
Sonra alıp odasına götürüyorum. Yatağının içinde döne döne uyuyor.
Rutin nimettir. Başta biraz zor olur ama zamanla alışır.
Benim kızım akşam 8 de uyuyor sabah 5 buçukta uyanıyor. Evet çok aşırı erken ama 10 da uyumasındansa 8 de uyuyup erken kalkması benim daha çok işime geliyor. Akşam kendime vakit ayırmayı daha çok seviyorum.
Bir de yaz geldiği için bu şekilde. Kışın zaten sabahları daha geç kalkıyor.