Tuvalet eğitimi 2.gundeyiz
1.gun 2 klozete 3 altına yaptı
2.gun 2 klozete 4 altına yaptı
İki gündür kakasini yapmiyo var diyo gidiyoruz yapmiyo yok diyo çıkıyoruz eve yapiyo sanki hiç ögrenmicekmis gibi geliyo normal mi bunlar kaç günde duzene giriyo aklımı yitiricem dusunmekten ve kaka tutmasi normal mi