nilaykara Oğlum 18 aylık devlet hastanesinde sünnet ettirmek istiyorum aslında son tercihimdi narkoz verdikleri için ama özel hastaneler de de veriyorlar yaşından dolayı o yüzden devlette yaptırma kararı aldım yardımcı olurmusunuz
ezgsrc nilaykara ben doktor sadi konukta yaptırdım ama bizim ki ameliyatlıydı peygamber sünnetli doğduğu için hem deliği düzelttiler hem sünnetini yaptılar
kitapsever_ nilaykara ben ilk oğlumu emekli bı doktor buldm eve geldi uyuşturup yaptı şuan 19 aylık hiç bı sorun olmadı narkoz almadı yani 2. Oğlum 9 gün SONRA 5 aylık olucak onuda cagircagm adamı
nilaykara ezgsrc Memnun kaldınız mı sonrasında nelere dikkat ettiniz narkoz aldı mı bebeğiniz ne kadar süre de iyileşti
ezgsrc nilaykara ben memnun kaldım dediğim gibi süreç zordu bizde biraz ameliyatlı bir işlem olduğu için ama doktorumuz falan iyiydi şans eseri gittim ben ama pişman olmadım narkoz verdiler evet küçük olduğu için
nilaykara ezgsrc bana ilk genel cerrahiden randevu al dediler aldım önümüz de ki Salı gününe cerrahinin kararına göre yapıp yapmayacakları belli oluyormuş inşallah yaparlar
ezgsrc 3247 11 aylıkken yaptırdım 15 aylık olacak bizim süreç 1 hafta sondalı olduğu için çok zordu baya yıprattı bizi birde bebeğim çok hareketli, ama beklerken çok gördüm mesela sadece sünnet için gelen bebekleri aileleri baya övüyordu hastaneyi
3247 ezgsrc bebeğim 2,5 aylık bende yaptırmayı düşünüyorum ama devlet hastanesi yapar mı bilmiyorum araştırıyorum ama özeller çok pahalı 50/100 isteyen var
ezgsrc 3247 bende ilk doğduğu zamanlar yaptırmak istemiştim ama oğlum peygamber sünnetli olduğu için doktor bize 1 yaşından önce sünnet yaptırma ameliyat sırasında kestiğimiz sünnet kısmı bize lazım olacak demişti o yüzden beklemek zorunda kaldık, araştırım bence ben yapıyorlar diye biliyorum daha rahat edersiniz hareketlendikleri zaman çok zor
nilaykara 3247 Evet özeller pahalı bende çok araştırdım 17 bi TL altı duymadım ve bunlar klinik görümcem hemşire ben yine özelde yaptırmak istiyordum ve narkoz alsın istemiyordum bana dedi ki göktuğ 3-5 aylık bebek olsa lokal anesteziyle yaptır tutarlar vs dedi ama şuanda özele de gitsen uyutulup ameliyat ortamında yapılacak dedi o yüzden devlette yaptır niye paranı kaptırıyorsun 5 dakikalık işlem için dedi ve öyle bana mantıklı geldi
nilaykara ezgsrc Evet ben bugün 18 ay aşısına gittim orda bile 2 dakika yatırmak kıyamet gibiydi sünnet de uyutmadan yaptıklarını artık düşünemiyorum ve , çok hareketli bir bebeğim var sünnet sonrası nasıl geçecek çok korkuyorum
uykuyahassrett 3,5 aylıkken devlet hastanesinde yaptırdım lokal anestezi yaptılar narkoz, ameliyat vs olmadı. Bizimle ayni gün olan 1, 2 ve daha üstü yaşlarda çocuklar da vardi onlar da hep lokal anestezi oldu
uykuyahassrett nilaykara uşaktayım burdaki hastanede lokal oluyor. Başka şehirlerde yoktur belki bilmiyorum bi araştırın olduğunuz sehri