Yesillhanim Aa o zaman çook kolay geçersiniz. Vites yoksa her şey daha kolay. Benim ehliyetim manuel ve ben bisiklet bile süremem kondisyonum berbattır. Ama manuel ehliyeti tekte aldım birkaç yıl önce. Heyecandan emniyet kemerini takmayı unutmuştum da Allahtan insaflı komisyon denk gelmişti. Şuan otomatik kullanıyorum ve araba sizi sürüyor 😅 Sizde yaparsınız, otomatik araba sürmek çok çok basit. Öyle sizi kötü etkileyecek videoları izlemeyin.