atarepla Bu tarz takımları beğeniyorum ama pijama olduğu çok mu belli? Böyle renkli cıvıl cıvıl giydirmek istiyorum ama markalar hep pijamalarım rengarenk diğerlerini dümdüz soft renkli yapıyorlar. Sizce belli mi böyle pijama olduğu?
obobok atarepla yooo bence değil. Ki ben hep h&mden alışveriş yapıyorum. Bi çok pijamasıda pijama adı altında dışarıda giyilmelik ürünler. Mesela mavi beyaz cizgili şort takım yapmış pijama olarak. Ama asla pijama gibi durmuyor. Yada beyaz üstüne küçük işlemeli dinazor üst ve şort. Buda pijama olarak geçiyor. Ama ben gündelik giydiriyorum asla pijama gibi durmuyorlar cunku
yusufmoms27 atarepla çocuk kıyafeti dediğin böyle olur ben oğlumu böyle giydiriyorum hiçte pijama gibi durmuyor
Kitsu Pijama gibi görünmüyor ki çocuk dediğin rengarenk giyinir bence. Ben de Pinterestten fırlamış gibi giydirmiyorum bebeğimi
guzelanne564 Kitsu @atarepla kesinlikle dediğiniz gibi ben de sevmiyor hiç hoş durmuyor ayrıca. Zara’nın kıyafetleri de bence hiç güzel değil küçücük bebeğe bile yaşından büyük tarzda kıyafet alıyorlar. Tasarımları da hiç hoş değil bence. Bu takım gayet güzel pijama gibi durmuyor. Ben hep yaz kış LCW dan alırım çiçekli böcekli hayvanlı arabalı çocuklar çocuk gibi giyinmeli
atarepla guzelanne564 Evet ya Zara da öyle hep küçük adam/küçük kadın kıyafetleri. İçi kararıyor insanın düzgün neşeli tasarımları yok.
Aklimideliricem Bende hep bu tarz giydiriyorum daha rahat oynuyolar 😂 öyle gezmeye düğüne vs gideceksek farklı giydiriyorum onun dışında hep böyle şortlu takımlar djsjds