babycakir Kızlar 48 günlük bebeğim yaklaşık bir haftadır kendi kendine hava yutuyor normal mi ? Gazı zaten zor çıkarıyorum tam yatırıcam hava yutuyor tekrar baştan gaz çıkarmaya çalışıyorum. Sizde de oluyor mu
gzd_nhr babycakir hava yutuyor derken canım nasıl yapıyor yani emerken yada biberon verirken hava yutup sonrasında gazını çıkartıyorsan bitti gitti
gulsahh0 babycakir yenidoğan döneminde besledim sırtını patpatladım çıktı bitti gitti olmuyor maalesef sık beslendiği için sürekli olarak bir emdir gaz çıkar döngüsü oluyor bagırsaklar gelişme aşamasında olduğu için maalesef bu kaçınılmaz. Önemli olan bol bol gaz masajı yapmak ve gerekliyse gaz damlası kullanmak
sevvalmgc Phlips aventin antikolik biberonu var onu kullan bende kullanıyorum, yeşil aparatı var o yukarıda kalacak şekilde bebeğine mamayı ver, dik tut biberonu