210624 Bugün 1. Günümüz 2 kere lazimliga 5 kere altına yaptı. Kac kere lazimliga oturttum oyaladim, kaç kere kakan var mı? Cisin var mı? Diye sordum ama sonuç bu . Oğlum 2 yaşına giricek . Şöyle yap daha iyi olur dediğiniz birsey varsa , fikirlere açığım
Saricivciic 210624 kendi merdiven çıkabiliyor mu tam net kendini ifade edebiliyor mu önce bunlara bakın yoksa sizi baya zorlar
damladll 210624 kolay gelsin bende Nisan da tuvalet eğitimi verdim 31 aylıktı ama oğlum. İlk 2 gün sıfır lazımlık inanın sıfır oturmadı bile hep altına hep altına inanın eşimle vazgeçecektik. 3. Gün yavaş yavaş derken maşallah baya alıştı tabi arada kaçırıyor da. Kesin kararlıysanız vazgeçmeyin böyle böyle öğreniyorlar ilk günler insan galiba hiç öğrenemeyecek diye düşünüyor
oylesinebiri__ 210624 küçük değil mi ya benim bebeğim de 2 yaşına giricek tuvalet nasıl bişey bilmiyor
210624 Saricivciic merdiven çıkabiliyor, ne istediğini söyleyemiyor tam ama ifade ediyor , bazı kelimeleri söylüyor, sadece birleştiremiyor
210624 damladll hımm bakalim inşallah alışacak, onun için böylesi daha iyi sormasam , lazimliga oturtmasam altına yapiyor. Yavaş yavaş ilerliyoruz şuan. Bez istemiyor , takarken sinirlerim bozuluyor.
210624 oylesinebiri__ ben kendimle tuvalete götürüyordim nasıl birsey olduğunu bilsin diye az çok biliyor. Ve bez takmakta bayağı zorlanıyorum istemiyor, yavaş yavaş alışması gerekiyor