cahillesohbetikestim_ “Uykuyu çok seviyorum, erken kalkmak istemiyorum.
O yüzden bebeğime çizgi film açıp telefon veriyorum, 1-2 saat daha uyuyorum daha dinç oluyorum..” gibi bir post paylaşmıştı bir hanımefendi.
Bende kendi keyfiniz için bebeğe bunu yapmayın dedim.🫠🙂
Naime hanım da, üslubunuzdan dolayı hesabınız süresiz askıya alındı diyip beni gönderdi.😌
Bilemiyorum yaa bir eşitsizlik var maalesef son günlerde, tadı kaçtı gerçekten.