hamilesavi Merhaba. Fas’ı turla gezdik. Fes şehri hariç güvenlik konusunda endişeli hissettiğimiz hiçbir yer olmadı. Bahsettiğiniz diğer ülkelere gitmedim fakat giden tanıdıklarımın yorumlarından ve izlediğim videolardan hareketle bir mukayese yapacak olursam kesinlikle Fas’ın onlar gibi olmadığını söyleyebilirim. Özellikle Marakeş, yer yer kenar mahalle benzeri yapılar olsa da, genel hatlarıyla çok ferah bir şehirdi; her köşesinin zeytin ve portakal ağaçları ile dolu olması ayrı bir güzellik katmıştı. Yine Marakeş diğer şehirlere göre daha temizdi. Beyaz tene veya sarışın kimseye farklı bir bakış yoktu kesinlikle. Biz maruz kalmadık. Yalnız bıyık muazzam ilgilerini çekmişti, arkadaşa laf atmayan kalmamıştı. Genel olarak insanı sıcak kanlı. Biz Fas’ı turla gezmekten çok memnun kalmıştık, tursuz olsa aynı düşüncede olur muyduk, bilmiyorum. Şimdiden iyi tatiller dilerim.