4 günlük bir tatil yaptık Antalyadaydık . Çok hevesle gittim artık dinlenirim çocuk içinde farklı olur belki orda yemek yer diye düşündüm suyu çok seviyor huysuzlandığın da denize sokarım diye nasıl hayaller kurarak gittim . Otelden çok memnun kaldık hizmet çalışanlar yemek temizlik hiçbir sorun yoktu sorun şu ki oğlum hiç durmadı suyu seven çocuk girmek istemedi girdi güldü sevdi derken 10 dk sonra çıkmak istedi tek yapmak istediği şey yürümek kendi de çok yürüyemiyor düşüyor sonra kalkamiyor daha bilemiyor kalkmasını . Hiçbir şey yemedi zaten çok iştahlı bir çocuk değil . 2-3 aydır böyle ağzını acmiyor sevdiği şeylere bile ağzını acmiyor önüne koyuyorum hepsini yere atıyor ne bize yemek yedirdi ne kendi yedi o kadar sıkıldım ki tatilde eve gelmeyi dört gözle bekledim resmen ağliyorum suan inanmazsınız ama herkesin çocuğu dururken benimki dur duraksız ağladı herkes bize bakıyor bende kendimi kötü hissettim 12. Dişi çıkıyor yani son azı dişi o yüzden mi böyle bilmiyorum ne yapacağımı da bilmiyorum sürekli mamayla besleniyor her yolu denedim ama olmuyor yani uykusunda bir problem yaşamadım . Ama geri kalan her şeyle sorunlar çok oldu hep moralimi yüksek tutmaya caliştim eve gelince tutamadım kendimi ağlamaya başladım . Buraya içimi dökmek istedim