YagmurR-Y Bugün eczanede bir hanımefendi ile tanıştım.
Oğlu vardı 3.5 yaşında, annesinden emzik istedi.
Annesi kabul etmeyince başladı bağırmaya ama nasıl bağırmak yerlere yatıyor.
Kadın tüm sakinliği ile dönüp “ Bağırdığın sürece benimle gelemezsin kal burada hoşçakal “ diyip gitti.
Çocuk yerlerde ama tepiniyoo.
Annesi gidince durdu, kalktı ve annesinin peşinden gitti.
İnanılmaz bir tutumdu bana göre.
Bazen gerçekten katı olmak gerekiyor yoksa bu çocuklar bizi maymun eder.