Kızlar, sizin bebişler de sizinle aynı yatakta mı uyuyor? 😊
Benim bebişim 9 aylık ve yaklaşık 6 aylıktan beri birlikte yatıyoruz. O dönem biraz huzursuz olduğu için ara sıra yanımıza alıyorduk, sonra tamamen alıştı. İlk alıştığında biraz üzülmüştüm, tekrar park yatağına alıştırmaya çalıştım ama olmadı. Açıkçası artık uğraşmak da istemiyorum çünkü hem desteksiz büyüttüğüm için bu aralar hiç yeni alışkanlıklar edinmeye sabrım kalmadı hemde birlikte yatmayı çok seviyorum. Bence bebeğime de iyi geliyor. Hepimiz daha huzurlu oluyoruz. ❤️
Tek sıkıntımız artık üç kişi yatağa sığamıyor olmamız. 😅 Normalde buna çok karşı olurdum ama eşim bir süredir salonda yatıyor.
Bu durumu nasıl çözebiliriz yaa? Yer yatağı yapıp bebeğini orada yatıran var mı? Memnun musunuz?
Siz nasıl yatıyorsunuz? Birçok annenin daha erken dönemde bebeklerinin yatağını, hatta odasını ayırdığını görüyorum. Oda ayırmayı şu an hayal bile edemiyorum. Yatakları ayırmak belki olabilir ama aslında bebeklerin ebeveynleriyle birlikte uyumasının onlar için faydalı olduğunu da okuyoruz.
Sizde durumlar nasıl? Birlikte uyuyanlar varsa deneyimlerini paylaşabilir mi? 🌸