yenianne999 Ay atağında neler yaşadınız ve kaç gün sürdü? 8 buçukta yatıyoruz gece11 e kadar gözler kapalı ağlıyoruz ne zaman düzelicek 😭 3 ay 23 günlüğüz
gzd_nhr yenianne999 ayy biz 3.ayda başladık 1 hafta sonra 4 olacagız ama neler yaşıyorum bilmiyorum uykuya direnme ağlayarak birdenbire uyanma mama içmeme birde üstüne reflüsü çıktı allahım beterinden korusun diyorum artık. Gecede sanki gündüzmüş gibi uyanması yokmu off
gmsek yenianne999 Canım biz 4 ay 17 günlüğüz tek sorunumuz uyku.Benim bebeğim desteksiz uyurdu .Uyku sinyalini aldığımda direk yatırırdım emziğini verirdim kendi kendi uyurdu. Ama bu 4. ay atağında tamamen değişti uyumadan önce ağlama krizlerine giriyor uykuya dalamıyor.Gece emip geri uyurdu.Şimdi gece uyanınca gözler faltaşı gibi bakıyor .Gecenin bi yarısı tekrar uyutmaya çalışıyorum.Neyse ki uyku gerilemesi dışında başka sorunumuz yok bunada şükür.
nevvmom Hll40 Bizimki de öyleydi dibinde kalırdı biberon numarasının küçük geldiğini farkettim 1 numara büyüğüne geçtim. Önce emzik verdim uyuttum sonra uykuda hep mamaları içirdim bu süreçte de her uyuduğunda mama verdim
yenianne999 gmsek memeyi bazen aç olsa da reddediyor etrafı izlemek istiyor. Sekiz buçuk dokuz dedin mi kucakta pışpışla hemen olmasa da uyurdu. Şimdi ne mümkün. Uykusundan acı acı ağlayaraj uyanıyor defalarca.. çok üzülüyorum ağlamalarına ooff of
gzd_nhr yenianne999 ayy Allah bize kolaylık versin niye ağlayarak uyanırlar anlamıyorum bi yerimi ağrıyor acaba diyorum günçinde bazen kızıyorum sabrımın tükendiği yerde acaba korktumu üzüldüm mü diye vicdan azabı çekiyorum ya 😞
daisyyyc yenianne999 Bizim çok zor ve uzun sürmüştü. Hiç uyumuyordu uykuya çok direniyordu asla sallayarak uyutmam demiştim 4. Ayda tüm ASLA dediklerimi yalayarak yuttum hepsini de yaptım. Bebeğim 11 aylık hala sallıyorum 😅
yenianne999 gzd_nhr ben de o yüzden vicdan azabı çekiyorum. Ben kendimi eleştirirdim normalde ama anne olduktan sonra boyut atladım akın akın üzerime geliyorum. Çok yoruldum manen.. bu psikolojimi nasıl toparlayabilirim insanım ve hep bir şekilde yetemeyeceğim ama kabullenemiyorum
ilgebrc Neler yaşamadık ki,sürekli ağlama krizleri,geceleri uyanıp ağlamalar.Çok zor bi dönemdi,neyseki geçti şükür şimdi 9,5 aylık 💖
yenianne999 zeeyy bazı bebeklere hiç vurmuyormuş öyle bir umudum vardı bizden geçti umarım hiç hissetmeden geçiriverirsiniz
hilal858 zeeyy her bebek atak geçirmezmiş( inşallah bizde onlardan oluruz) 00.00 dan sonra 3 ay 28 günlük olucaZ. Stres oluyorum vallahi.
gzd_nhr yenianne999 bunları düşünmek bile bizi iyi anne yapar kendimizi üzmeyelim vicdan azabı çekmek bile anneliği en derinden yaşamaktan bence o yüzden kalkıp toparlanalım ve bebeklerimizle ilgilenelim :)
zeeyy hilal858 bu atak ne zaman baslıyor tam olarak, sizin 4 ay bitmek üzere belki siz geçirmeyenlerden oldunuz bile 🤩
linahaniminannesi yenianne999 3 ay 26 günlüğüz. 2 gündür memede emerken ağlamaya başlıyor itiyor memeyi. Diğerini teklif ediyorum emiyor bi süre sonra haydiii sar başa. 💆🏻♀️ sabırla başa çıkmaya çalışacağım. Çünkü biberon reddimiz de var 🥲 Herkes bu ayda meme reddi oluşuyor diyor çok korkuyorum.. 😒
yenianne999 linahaniminannesi geçicek inşallah. Memeyi almayınca karartma perdesini çekiyorum pilates topunun üstüne çıkıyorum o bazen işe yarıyor
fkrts yenianne999 biberon reddi en yoğun yaşadığımız yemek istemiyorlar emmiyorlarda uyumalarını bekler oldum besleyelim diye ayrıca gündüz hiç uyumuyorlar