yagmur_11 Bebeğim 17 aylık. Adana’da çok fazla bebekler için oyun grupları veya etkinlik duyuruları oluyor. Daha önce kindyroo la görüştüm fakat fazla meblağ söylüyorlar bi öneriniz var mıdır ?