annisoldum buss123 tazyikliyse süt ondan olabilir. Geri yatarak (yaslanarak) emzirme ya da önden biraz sağım yapmayı öneriyorlar
miniminisevgilimm buss123 benim korkulu rüyamdı o hatta bir gün bebeğimi kaybediyorum sandım 15-20 günlüktü. Sütü sağarakta versem memeden de versem mutlaka boğazına kaçırırdı. Bir ara beslemeye korkar olmuştum sürekli besmele çekiyordum emme bitene kadar. Bebeğinizi yan çevirin sizde yan şekilde yatın yatarak emzirin. Kucağınızda da biraz dik tutun bebeği Rabbim sağ Salim büyütmeyi nasip etsin 🙏❤️
buss123 annisoldum vallaha dikkat etmeye çalışıyorum sürekli olmuyor ama arada yapıyor heyecanlanıyor böyle hızlı hızlı çekiyo yutamıyor
nazlihilal07 Benim bebeğimin emmeden bağımsız, uyurken özellikle nefesi kesilir gibi olurdu. Zor toplardı kendini. Ama ağlama vs bi sey olmaz devam ederdi. Dr reflü demisti
miniminisevgilimm buss123 amin canım biraz büyüsün daha kolay oluyor genzine kaçırması azalıyor kendisi öksürüyor falan bi şekilde atlatılıyor. Bu dönemlerde sadece dikkatli olmak gerekiyor 😔
buss123 miniminisevgilimm vallaha biraz korkutuyor ama dediğiniz gibi zaman geçince alışırız ikimizde herhalde