nurdagulmom Bebegim 1 yasina girmek üzere 10 aydir falan alt dudagi hep agzinda duruyor ilerde cene geride ust dudak onde olmasindan korkuyoruz veya diş yapısının bozulmasindan basina gelen var mı neden öyle yapıyor olabilir
suhedaaaaa nurdagulmom nasıl yapıyor? Görsel paylaşabilir misiniz? Normal mi değil mi, deneyimleyen anne var mı ona göre cevap verir
Niyesordunbucevabi nurdagulmom 6 7 ay civarı başlamıştı bizim de burda okumuştum bende çoğu bebek yapıyormuş normal yani korkmayın
KendiEvimdeDeplasmandayim nurdagulmom benimki de yapıyordu bıraktı. Ama ne zaman başladı ne zaman bıraktı hatırlamıyorum bi kaç ay yaptı
suhedaaaaa nurdagulmom Benim oğlum doğduğundan beri alt dudağını içeri çeker (tatlı buluyorum) ama her zaman yaptığı bir hareket değil bende ondan merak ettim aynı mı yapıyor acaba diye. Bence her bebek yapıyor bunu zamanla azalıyor
nurdagulmom altay2123 e bizim ust dişlerde cikti bayadir yapiyor bi diş hekimine görüneceğiz muhakkak içim rahat etmicek yoksa
mom_121714 nurdagulmom Benim de oğlum 4aylık aynı böyle alt dudağını emiyor ben de merak ettim normal mi acaba
momqueenn nurdagulmom bence takılacak bişe yok yni o kdr takılmadım ki ne zaman yapmaya başladığını bile hatırlamıyorum 😆 ve yorumlarda okuduğum kadarıyla herkesin bebeği yapıyor hemen hemen.
caansuu1 Benim bebeğim de 5 aylık olacak aynı görseldeki gibi alt dudağını emiyor be çok hoşuna gidiyor seviniyor emdikçe 😅