ezgiafs bizde ayni sorunlar 2 ay 26 günlükken başladi meme değdiği an çığlık çığlığa katılıyordu tutmamak için girmediğim şekil kalmadı emzircen diye.
Bir vakit evin içinde gezinerek ayakta emzirdim
Bir vakit uyku sersemiyken,bir vakit uykusunda
3,4 saatte bir emdiği günler oldu daha sonra emme saatleri azaldı 2 saatte bir, 3 ay 20 günlük oldu o günden beri 1.5 saate bir emiyor artık Allah’ım stresten maf oluyordum sütüm gitmesin diyede tahin helvası ve süt içtim çogunluk 😅 helva sevmem ama o iyi geliyordu. Şuan 3 ay 27 günlüğüz. Önümde 4. Ay var şuan o tedirgin ediyor 😅 inşallah sessiz sakin geçiririz.
Benimkide biberon asla tutmuyor sağdigim sütler hep boşa gitti ilk ay sagmistim ne güzel cokken şimdi anca yetiyor , emziğide 3.ayina girer girmez tuttu şükür Allah’ıma yoksa pertim çıkardı.