Biri 3 yaşında biri yenidoğan 2 kızım var. Ablası gündüzleri kreşe gitmesine rağmen akşam geldiğinde ne yapacağımızı şaşırıyorux. Çok ilgili ve sevgi dolu aslında ama bi yandan da hırçın. Babasına ve bana vurdu bi gün dün kardeşine vurdu. Sınır koyalım diyoruz. Kafasına dokunmak yok, uyuyan bebekleri uyandırmıyoruz fln ama asla kurallara uymaz zaten. Her gün ağlıyorum hata mı ettik diye. Böyle düşünmek beni çok üzüyo. Siz neler yaptınız geçiyor mu ne olacak böyle destepinşze ihtiyacım var