Kızlar ben ilk doğumumda Aybala’ya gitmiştim doğuma kadar sorun yoktu ama beni sezaryen için çok zorladı, psikolojimi bozdu ve sonunda istediğini aldı ve bana travma dolu bir sezaryem süreci yaşattı asla memnun kalmadım. Şuan ikinci gebeliğin ve Gülcan Akalan hanımla görüşmeye başladım ssvd düşünüyorum o da olumlu bakıyor ama daha önce Gülcan hanımla bu süreci yaşayanlar varsa görüşleriniz neler doğum süreciniz nasıl geçti memnun kaldınız mı?