Yaklasik 3 ay önce kuaförde kasımı ve saçımı boyattım kasımın altında yanma vardı ama ben olabilir dedim sudokrem psiik kremi sürdüm iyi geldi sonra 1
ay sonra her gün git gide koyulasti bunu da ben fotoğraf Lara bakarak anladım malesef şuan kasımın altı yanık baya cildiye ye gittim locoderm verdi fitokrem verdi 10 gündür kullanıyorum ne renk açılması var ne geçiyor var mı başına gelen kuaföre gitsem bana diyecek başka yerde yakmissin ki zaten hemen yanmadı haftalar sonra kızarıklık ve morluk arttı ne yapabilirim var mı başına gelen bu iz kalıcı kalır mı çok üzülüyorum