Kızlar oldu bitti memeyi seven bi çocuk değildi ama emerdi ek gıdadan sonra yemeye çok düşkünleşti gündü 4 öğün veriyorum daha versem yer beni de emsin istiyorum ama günde sadece 3 4 kere emiyor oda uykuya dalarken normal mi artık ama daha iki yaşına çok var emmesi lazım