meowmeov çok haklısınız bizde öyleydik en başta hatta kızım artık kan vere vere ağlamıyor bile iğne yapılırken vs. 3 yaş bebe düşünün umrunda değil kan alımı biz kanamaları oluyor diye malesef memlekete gidemiyoruz çünkü kanamaları durmuyor sürekli hastanedeyiz o yüzden şu an istanbuldayız ve burda tedavisi devam ediyor , ama dediğim gibi umudumuzu kaybetmeyelim sabır edeceğiz ve alışacağız başka çaremiz yok dilerim hemen biter kurtulursunuz , bu arada bizden üç defa kemik iliği alındı sizden alındı mı bilmiyorum ama ordan daha net bakıyorlar