Kızlar Allah aşkına bilen varsa bir şey söylesin. Oğlum 28 aylık. Ben ikinciye hamileyim, ilk başlar zorlandım gebelikte diye çok fazla ekran gördü. Şimdi kestik günde maks 1 saat görür o da her gün değil yani nadiren. Konuşma geriliği mevcut. Ama her söylediğimi anlar . (Örn git suyunu al derim alır, git ellerini yıka derim banyoya gider taburesini koyar Çeşmeyi açar vs) çocuk doktoru ve dil konuşma terapisi gördü sadece konuşma geriliği dedi (otizm vs sordum yok dediler). Ama sorun şu ki ısırmak ve vurmak oyun sanıyor. Yeri geliyor bana, yeri geliyor halalarına, yeri gelince de bazı yaşıtlarına yapıyor. Her yaşıdına değil ama. Mesela kendinden büyük çocuklarla (4-5 yaş) çok güzel oynar. Yaşıdı kızlara da genelde bir şey yapmaz. Ama çoğunlukla yaşıdı erkekleri ısırıyor veya cimcikliyor. İnternette yazan her yöntemi denedim artık deliricem çünkü bu huyunu bırakmıyor. Artık parka indirmek istemiyorum birini ısırır diye. Mesela yaşıtı kız kuzeni var ona bir şey yapmıyor.çoğu çocuğa da sarılır eder sever ama bazen severken de gidip ısırıyorve baya morartıcak kadar. Bu durumu yaşayan var mı ? Varsa ne yaptınız ?