hazelkayan ben bebeğim 3 aylıkken ilk kanal tedavisini, 6 aylıkken de ikinci dişimin kanal tedavisini yaptırdım. İlkinde 4 saat emzirme ilk sütünü sağ verme dediler öyle yaptım. O zaman küçüktü ve buzlukta yeterince süt vardı biberon zorla da olsa alıyordu 🤭ama 6 aylıkken öyle bir şansım yoktu. O günkü doktor da kanıtlanmış herhangi bir şey yok. İçim rahat etsin diyorsan emzirme ilk sütünü sağ ve dök dedi. Mama vermeye çalıştım ama oğlum asla ne mama ne de biberon alıyordu. Bir de süt alerjisi vardı mamasının da zaten çok kötü bir tadı vardı. Mecburen bir saat bile geçmeden emzirdim. Herhangi bir etki olmadı gün içinde ona. Geçmiş olsun 🌸