Bebeğim 14. Hafta 93 günlükken 2 doz menenjit aşısı oldu yani 5 gün önce aşı günü 1-2 kere ateşi çıktı gece çok uyumadı dalamadı ama o günden beri de gece uykusuna geçişte devamı da kabus oldu 1-2 saat uyuyup uyanıp emip geri dalamıyor normalde geceleri sallamazdım memede uyur yatırırdım dalamıyor uzun süre sallıyorum ilk blok en az 4-5 saat uyurdu dün gece 2,5. Saat uyudu diye şükrettim gündüz uykusu aynı 2 aydır 30-45 dk arası uyuyor ve emerken de gündüzleri özellikle ayakta emziriyorum reddetmiyor ama akışı beğenmeyip ağlıyor sizce atak döneminde miyiz hiç geçmeyecek gibi geliyor 🥲