wewee Bebe yağını sürüp yarım saat bekletip konak tarağıyla tarıyordum. Duştayken köpüklü haliyle de tersine tarıyordum hep bu şekilde tekte gitti. Hatta kardeşim (23 yaşında) kepek diye doktora gitti konakmış aynı işlemi ona da yaptık onun ki de geçti tekte