Prensescik 1 yaşında kızım dünden beri ateş ishal var bugün doktora götürdük serum taktılar vs eve geldik 2.3 kere kanlı olmaya başladı ishali kaka tahlilide verdik bişey cıkmamış ama neden olur tekrar göstersemmi doktora
Teletabianteni Prensescik biz bi ara antibiyotik kullanmıştık o kakada kan yapmıştı. Onu kesince düzeldi
knur2341 Prensescik benim kızım da 2 hafta önce ishal olmuştu kakasında kan çıkmıştı doktorumuz 3 kere test tekrarladı üçünde de kan çıktı. Bizimkinin süt alerjisi geçmişi olduğu için ondan da olabilir dedi tekrar alerji bölümüne götüreceğim randevu aldım 🤦🏻♀️
Teletabianteni Prensescik olabilir. Normalde klamoks kullanıyorduk o zaman cefdifix kullanmıştık kakada kan olunca tekrar gittik. Tahliller temiz çıktı.doktorumuz antibiyotiğe bağlı deyip değiştirmişti.