bir1anne inci11 pişik oldu demek istediniz herhalde eğer öyleyse ben çiğ domates verdim artık 1 yaşını geöti diye çok kötü pişik oldu bir de havalar ısındıkça daha dikkatli olmak gerekiyor
mavikelebek__ inci11 pisikte degisimini daha sık yapabilirsiniz ve poposunu ilik nemli bezle silip kurularsaniz düzelir. Normalde zeytinyagi kullanıyordum ama malum havalar ısındı zeytinyagi sıcak havada artırıyor.
inci11 papatya0675 https://www.google.com/search?client=ms-android-xiaomi-terr1-rso2&hs=KJj&sca_esv=99fd30d500723c13&sxsrf=ANbL-n5Zd9ZaHJe6xoKgHW0fIg2odtBUOQ:1781265930982&udm=2&fbs=ADc_l-Yk7dC9rTocjjwI5T_IO7ZXgdRLhUG8pk-pM063RkPlLfDIfEXPwaXG5eHvO7qyO_mxvB-_pt2ZyNJIVa-ipFUKt3RZxjPyy9_lJoP0EMANwMGFhxd1jPxFh92g-mglKBOWVOmtHpZYGb3XuRm5KwZad6uJS_fQCX0ikQQj51xZWdGX48hRi48aPZLwDnpFyHMsY6z-uIpXnCW8ryRy__FBU6StX_6Wqv9LJgZ3vvLeLaujvh3NUYKv5MrXu9nc6VWxVeRR&q=pi%C5%9Fik+yanar+bebek&sa=X&ved=2ahUKEwiE9MPY1IGVAxXIgf0HHc9nNo0QtKgLegQIExAB&biw=384&bih=710&dpr=2.81#ip=1&sv=CAMSZBoyKhBlLS0xT09ycmtOTVVQOHNNMg4tMU9PcnJrTk1VUDhzTToOQTJvaTZYYXpyZ0g0TU0gBCokCg5vYV9JUVZvQU5Sb0g5TRIQZS0tMU9PcnJrTk1VUDhzTRgAMAFKBAgBEAIYByDOvOjyDUoIEAIYASACKAE
inci11 siladgnchdr https://www.google.com/search?client=ms-android-xiaomi-terr1-rso2&hs=KJj&sca_esv=99fd30d500723c13&sxsrf=ANbL-n5Zd9ZaHJe6xoKgHW0fIg2odtBUOQ:1781265930982&udm=2&fbs=ADc_l-Yk7dC9rTocjjwI5T_IO7ZXgdRLhUG8pk-pM063RkPlLfDIfEXPwaXG5eHvO7qyO_mxvB-_pt2ZyNJIVa-ipFUKt3RZxjPyy9_lJoP0EMANwMGFhxd1jPxFh92g-mglKBOWVOmtHpZYGb3XuRm5KwZad6uJS_fQCX0ikQQj51xZWdGX48hRi48aPZLwDnpFyHMsY6z-uIpXnCW8ryRy__FBU6StX_6Wqv9LJgZ3vvLeLaujvh3NUYKv5MrXu9nc6VWxVeRR&q=pi%C5%9Fik+yanar+bebek&sa=X&ved=2ahUKEwiE9MPY1IGVAxXIgf0HHc9nNo0QtKgLegQIExAB&biw=384&bih=710&dpr=2.81#ip=1&sv=CAMSZBoyKhBlLS0xT09ycmtOTVVQOHNNMg4tMU9PcnJrTk1VUDhzTToOQTJvaTZYYXpyZ0g0TU0gBCokCg5vYV9JUVZvQU5Sb0g5TRIQZS0tMU9PcnJrTk1VUDhzTRgAMAFKBAgBEAIYByDOvOjyDUoIEAIYASACKAE
inci11 bir1anne https://www.yasemin.com/saglik/haber/2652431-bebeklerde-pisige-ne-iyi-gelir-evde-uygulayabileceginiz-yontemler
bir1anne inci11 kantoron iyi geliyor güzelce yıkayın ıslak bez kullanmayın kakadan sonra pamuklu bezle kurulayın hava alsın bir 5 dk sonra bez takın
mavikelebek__ inci11 krem hiç kullanmadım hep zeytinyagi kullanıp nemli ılık bezle sildim kuruladim bu güne kadar hiç pişik olmadı
suheyla92 inci11 sleepy benm oglumda pisik yapiyor cok sert bi bez molfix deneyin yumusak. Bi de sudocrem cok iyi geliyor.
bir1anne inci11 slpeey çoğu tanıdığım kişiye iyi gelmedi. Hepsinde pişik yaptı. Bu yüzden ben hiç slppey kullanmadım
siladgnchdr inci11 sudo değil hametan sarı al pişiğe çok iyi İleri derece pişikse doktor baksın antibiyotikli pişik kremi versin Sleepy natural h2o yazan pakete geçtim yumuşacık bi bez çok beğendim kızım da asla pişik yapmadı her bebek farklı