Merhabalar herkese. Oğlum şuan 28 aylık. 6 ay önce işe başladım ve oğluma 1 ay anneanne 1 ay babaanne dönüşümlü olarak bakmaya başladılar. İkisi de çok ilgili, ne iste yapar, bağırmaz sevgi dolu davranırlar. Oğlum ben işteyken ananesi veya babaannesi ile gayet iyi vakit geçiriyormuş. Ama ben işten gelince veya sabah uyandığında ben daha işe gitmemişsem ikisini de istemiyor yanına yaklaştırmıyor. Sürekli babaanne giit diyor mesela. Bir yere gidicez babaanne veya anneanne gelmesin diye bağırıyor. Yaklaşmalarını istemiyor. Onlar da üzülüyorlardır ama bilinçli insanlar aslında ordaki tepkisinin anneden ayrılmak istemediği olduğunu anlıyorlar ama yine de can sıkıcı olabiliyor. Bu durum yaygın mı acaba başka yaşayanlar var mı?