Kızlar evimiz 26-27 dereceyi buluyor, bebeğim 14 günlük. Sıcaktan delirmek üzereyim ama bebekli evde klima nasıl kullanılır bilmiyorum. Hangi ayarda, kaç derecede neye dikkat ederek kullanmalıyım. Bebeğim hasta okur klima çarpsr diye çok korkuyorum. Tecrübeli anneler bana yol gösterirse çok sevinirim