İlk ev yoğurdu ve kabak ile başladım 3 gün oluyor ama bebeğim 3 gündür kaka yapamıyor ve aşırı gazlı sürekli poposundan gaz çıkarıyor bezine leke şeklinde kakası gelmiş ama çıkaramamış geceleri sancıdan uykusundan uyanıyor karnı da baya şiş laktozu tolere falan edemiyor olabilir mi napıyım bilemedim ?