premsesanneai Enfeksiyon olmuştum kızlar ve iç dikişim açılmış kendi kendine kaynar dedi antibiyotik ve fitil verdi bu durumu yaşayan var mı geçer mi 🥲 emziriyorum
yinemileyla Sürekli tentürdiyot kullanmama kurutma makinesiyle kurulamama rağmen maalesef ben de aynı şeyi yaşadım. Açılma yoktu ama enfeksiyon olmuş. Yaz günü ne kadar dikkat edersen et tam olmuyo. Antibiyotik kullanıyorum ben de
yinemileyla premsesanneai emziriyorum, adını hatırlayamadım ama doktorum reçete etmişti beş günlük bi hap
yinemileyla premsesanneai brn ateşlendim doktora söylemistim ateşlendim diye idrar tahlili istedi, sanırım başlamgıçtaydı çünkü belirti yoktu ama ertesi günü vajinal kaşıntı başladı. Bi sonraki gün ilaca başladım geçti hemen
melissag Bende kullandım açılmam da olmuştu sezeryan yerimde 10 günde kapandı çok şükür sezeryan yerim hatta 1 gün hastanede yattım damardan tedavi gördüm bebek küçük diye evde tedavini tamamlayalım dediler
premsesanneai melissag benim vajina içi ilaç ve fitil verdi çok ilerlemiş olsa hastane yatışı olurdu değil mi
melissag premsesanneai e tabi canım kanında çıkıyor enfeksiyon miktarı zaten bence sağlık ocağına git kan ver crp baktırmak istiyorum de anlat durumu bakarlar