sanjunipero melek1234567 arkadaşım yaptırdı hiç memnun kalmadı. Hormonları alt üst oldu, psikolojisi değişti, iştahı dengesizleşti, en sonunda bıktı çıkarttırdı. Çıkarırken de kolunu resmen deşmişler 3 kere baygınlık gelmiş burnuna alkol dayayıp ayık tutmuşlar.
hlymlt melek1234567 şubatta taktırdım çok memnunum hiçbir yan etki vs olmadı öyle psikoloji bozulmasıymış bilmem neymiş hissetmiyorum bile. Hap vs içmeden korunma yöntemi çok rahat 3 sene koruyor. Taktırdığımdan beri sadece ara kanamam oldu regl olmuyorum hala bi ilk taktırdığımda 2 hafta kadar lekelenme şeklinde oldu. Bir de geçenlerde regl son günleri gibi başladı bi kaç gün böyle oldu sonra yine lekelenme ve azar azar kanama şeklinde 2 hafta oldu. Yaşadığım regl mi ara kanama mı bilmiyorum implant regl düzenini değiştirebiliyor 3 ayda bir olan, normal olan veya hiç olmayan gibi. Bunlar dışında bişey yaşamadım ben iyi gidiyoruz kilo felanda yapmadı. Doğumdan kalan 3-4 kilom var eksilmedim artmadım
melek1234567 sanjunipero takarken falan nasıl oluyor dedim de uyuşturuyoruz hiç bişey hissetmiyorsun takıncada hissetmezsin demişti doktorum
sanjunipero Rabiiul ben de doğumdan sonra sormuştum doktorum da hep lohusa gibi gezersin boşver demişti 🥲
melek1234567 sanjunipero yan etkilerini hiç konuşmadık aslında 3 yıl net koruyor bunu doğumdan sonra konuşalım dedi bende merak edip araştırmaya başladım
sanjunipero Rabiiul o emoji ne ilk defa gördüm 😂😂 spirali de yaptırmıyorum valla bana ikinci gelse de hava hoş ama sana bir şey lazım evet 😅
sanjunipero Rabiiul masraflı olur 😂 bak yukarda bundan taktırıp sorun yaşamayan da varmış belki de çeşit çeşittir
melek1234567 hlymlt adet olmayınca beni afakanlar basıyor şişiyorum sinirleniyorum değişik bişey yani birde çıkardıktan sonra tedavisiz çocuk oluyor mu acaba doktorunuzla konuştunuz mu anlatabilir misiniz
Rabiiul sanjunipero doğum yaptığım hastanede hemşire yaptırmıştı o gayet memnundu demek ki olacağı varsa oluyor🥹
melek1234567 Retzja ben normalde düzenli adet gören biriyim hormon testinde vs bi sorun sıkıntı çıkmadı yaptırmayı düşünüyorum acılı bi işlemmi
hlymlt melek1234567 çıkardıktan sonra doğurganlık hemen devam ediyor sorun olan bir durum yok. Adet konusu da değişken ben doğumdan sonra daha olmamıştım taktırdığımda iki kez kanama gördüm ama adet mi implantın lekelenmesi mi bilmiyorum zamanla anlaşılacak. Ama öyle şişkinlik vs olmuyor