papatyaq_ Kızlar 40 nızı nasıl çıkardınız neler yaptınız biz sadece 40 taşla çıkarıyoruz ama ben kızımı internetteki gibi çıkarmak istiyorum helpppp🩷
ruya_belis papatyaq_ gül yaprakları ile dolu bir banyo resimlerdeki gibi süsledik üzerini vs . Adettendir diye başka biryere gitmesi lazım diye eltime gitmiştik onlarda hediye kutusu yapmıştı kırk için biz bide niyetine akikasını kestik 40 ı çıkalı 1 hafta olunca da kuranını okuttum tüm gelenek ve popüler ne varsa yaptım bitti 1 yaşa kadar rahatım artık 😅😂
annisoldum papatyaq_ 40 çıkaramadım ben 41 çıkardım. Eşim duasını ben yapcam deyip annemlerle yaptırtmadı sonra kendisi de yapmadı. Ertesi gün ben tek başıma yıkadım. İçimde kaldı mı emin değilim bir yandan başkalarında görünce çok beğeniyorum bir yandan da ne gerek var diyorum 😬
Aklimideliricem Ben spaya götürmüştüm yenidoğan çekimi yapamamıştık hem çekim hem spa güzel oldu öyle dkskdjd
ss_um_ mrvdnzz aynı şekilde bende öyle, annemle kv istedi ben izin vermedim gönülleri olsun diye banyo yaptırdım zaten banyo günüydü 😂
forumgurmesi Süt banyosu, mumlar çiçekler eşliğinde güzel bir ambiyans oluşturdum evde. Dua ederek güzel dileklerle yıkadık, bir de pasta yaptırdım onu üfledik🤍
tmued2304  Ben de böyle yapmıştım içimde kalmasın diye 🤣❤️
aryamommmm papatyaq_ spaya götürmüştüm hem çekim hemde spa bebeğime de iyi gelmişti spada ki masaj su vs
benibenibihetirni papatyaq_ papatyaq_ normalde severim böyle şeyleri ama yapmadım normal dua okuyarak güzelce yıkadık paylaşmak için yapıcaksaniz eğer internette çok güzel süslemeler ile yapiyolar altınlar araba anahtarı paralar fln güller koyuyolar
smileylaylom papatyaq_ internetten bakıp hazırlık yaptım ben,eşimle ikimiz yıkadık. tv.den dua açtık kendimiz de okuduk