İlk kızımı Mart ayında doğurdum, 3 aylıkken sıcaklar başlamıştı ilk 3 ay geçince tatile felan gidecek kadar büyümüştü. Bunun için Haziran ayında hamile kalmanız gerek. İkinci bebeğim şuan 6 aylık Aralık ayında doğdu 6 aydır ne çektim evde zaman geçmek bilmiyor iki çocukla, ne zaman havalar ısındı parka bahçeye çıkabildik o zaman rahatladım. Kesinlikle mart ayına denk getirin doğumu derim. Eylüle gelirse yenidoğan dönemi geçer yine eve takılır kalırsınız 2 çocukla kafayı yersiniz. Hemde hamileliğinizin en zor olan son dönemi çok sıcaklara denk gelmiş olur :)