1sen1ben1debebekk Kızlar ameliyat olacağım 4 saat falan sürecekmiş fakat ben anesteziden korkuyorum.Hem uyumaktan hem uyanmaktan.Süreci bilmediğim için.Deneyimi olan varsa anlatabilir mi?Uyanamama riski korkutuyor.Ya da nasıl bir his nasıl uyandırıyorlar
ysm53 1sen1ben1debebekk apandisit ameliyatı olmuştum 12 sene önce. Ameliyat bitince zaten gazı kesiyorlar ve siz yavaş yavaş uyanmaya başlıyorsunuz asansörde bana sesleniyordu doktor uyan hadi diye biraz daha uyuyayım dediğimi hatırlıyorum o ara uyku problemim vardı 😂odaya indiğimde zaten tamamen kendime gelmiştim. 3 sene önce yine genel anestezi ile kürtaj oldum orda da işlem bittikten 10 dk sonra uyanıktım. Merak etmeyin ona göre ayarlıyorlar zaten anesteziyi kaldıramama gibi bir durumunuz veya hastalığınız varsa doktorunuz söylerdi. Geçmiş olsun 💐
gizememre 1sen1ben1debebekk bir çok kez genel anestezi ile ameliyat oldum ayılma kısmında çok sorun yaşamadım biraz halsiz ve yorgun hissediyorsunuz uykudan uyanmaya çalışır gibi