Merhaba, 23 aylık oğlum var 36+3 haftalık doğdu bu ay sonunda 2 yaş olacak artık ❤️
Kelime dağarcığı bana çok az geliyor ben mi takıntı yapıyorum bilmiyorum.
Anne,baba,dede,mama,meme,al,bunu,burda,orda,ben,ham,hoppa,HINN (araba),teyze,Seda,hala,arda,düt düt, dop( top), del (gel),saol,bak gibi kelimeleri var ve bütün hayvan seslerini çıkartıyor mesela karga değil de gak kedi değil de miyav sadece seslerini yapıyor isimlerini demiyor. İki kelime rahat kurması lazım yazıyor instermette ama oğlumda yok çok nadir anne bak anne su anne mama diyor genelde tek kelime hep ve son 1-2 haftadır aşırı ağlıyor su isterken bile ağlayarak söylüyor paçamda sürekli tek başına oynamıyor hep benimle yapmak istiyor inatçı yolda yürürken elimi tutmak istemiyor zorla tutuyorum yerlere yatıyor falan sizde durumlar nasıl fil gelişimi için özellikle böyle olan doktora giden var mı ? Deneyimli anneler yorumlarınızı merakla bekliyorum