neolmusyaani uyusturmuyor bizdede yapisiklik oldu ayni sekilde gittik ve bir sey surmeden cektirdi tabi biz korktugumuz icin yapamiyoruz ama doktor tek seferde cekip acti yapisikligi krem verdi uyguladim ama acidigi icin ve elletmedigi icin tek taraftan yapisiklik oldu yine simdi altini destirtmez diye elleyemiyorum ara ara yapiyorum ama izin vermiyor kucukken daha kolay aslinda insallah simdiden halledebilirsiniz