Metalik tat zararlı anlamına gelmez. Bazı annelerin sütünün yapısında lipaz denilen enzim daha aktiftir. Bu yüzden bu tat daha çok alınır. Bazen de sadece depoladığınız sütte yağ parçalanmaya devam eder, bu da o tadı oluşturur. Sakıncalı değil yani. Renk değişimi, topaklanma yoksa sütte sorun yoktur.