damlaaa_1 Ben Adana’da yaşıyorum 5,5 aylık bebeğim var Sarıçam tarafındayım ailem çarşıya yakın oturuyor bu yüzden sık sık gidip gelirim çarşıya siz nerede yaşıyorsunuz
Niyesordunbucevabi damlaaa_1 Merhaba bende adanalıyım annemler de sarıçam tarafında oturuyor ama ben Diyarbakır da yaşıyorum ☺️
Niyesordunbucevabi damlaaa_1 yaa ama annemler arka tarafta kalıyor tam o caddede değil çınarlı mahallesinde
damlaaa_1 @Niyesordunbucevabi bende arka taraftayım Osmangazi mahallesi o mezarlıgın orada o zaman annenler bana yakın yine de
Niyesordunbucevabi damlaaa_1 evet olabilir canım. Yakın zamanda sizin ordan ev almak istedik eşim istemedi başka mahalleden aldık ☺️
damlaaa_1 @Niyesordunbucevabi Valla canım bende buralardan pek memnun değilim biraz çöp kokusu geliyor merkeze de uzak :(
damlaaa_1 @Niyesordunbucevabi çok değilde canım biraz geliyor hele sıcak olunca sinek de çok bu tarafta
alyaannesi01 damlaaa_1 ben direkt bulvar üzerindeyim canım şok market yurtiçi kargo falan var gündoğduya yakın taraftayım