Mamalogy Kızlar o zamana bebegim 19 aylık olacak geçen yaz mambobaby kullandım bu sene sıgarsa yine onu da kullanacağım ama kollukda istiyorum açıkçası ne önerirsiniz uzun ömürlü olsun
GezginPaNDa Mamalogy çok pahalı kolluk çeşitleri var Onlardan almayı düşünüyordum fakat daha sonra bir aksilik oldu ve tatil yerinden geçerken bir marketten sıradan dümdüz bir kolluk aldık ve Oğlum o kolluklarına da gayet rahat ettim o zaman anladım ki Çok da pahalı bir kolluğa gerek yokmuş Çocuğunuz sudan korkmuyorsa sıradan bir kollukta işinizi görür
Gldekpnci Mamalogy bu herkesde olan artık pahalı olan kollukları geçen sene kaybettik bu sene tekrar aldım çünkü rahatlığı bambaşka gerçekten suyun baya üstünde tutuyor çocuğumu yüzmeye tesvik ediyor
Mmeelliikkeee Mamalogy myminibaby 2 yaş itibariye almıştık kızım 5 olacak hala kullanıyor oğluma 1 yaşında aldık oda devam ediyor . Ablam içinden yine süngerli benzer renkli uygun fiyatlı muadil gibi almış havuz kenarında oda çok memnun. Bence içi süngerli tercih edin daha güvenli üstte tutuyor.
Mamalogy GezginPaNDa çocuğum korkmuyor da ben korkuyorum hahah valla o yüzden dedim biraz iyisi olsun hemde kaç sene kullanılıyor sanırım onlar 🤷🏻♀️
GezginPaNDa Mamalogy decatlondan da almıştık ama onu kullanamadan çocuğum yüzmeyi öğrendi Bence o da güzel bir Üründü
catperson Mamalogy yüzme hocası bize farketmez demişti😂 iki boğumlu olanlardan alın yeter dedi. Öncesinde şu meşhur markanın kolluklarını almayı düşünüyordum, bu sözden sonra önce uygun fiyatlı olanı denemeye karar verdim. Çok da güzel kullandı kızım.