bir1anne jalepone o normal hem anestezi etkisi hem de ister istemez etkileniyorlar canları acıyor. Geçmiş olsun🤍
babyisleeping jalepone benim oğlumda 4 aylıkken oldu çok kanaması olmuştu. Hem bez sürtmüştü hemde kilolu bebek olduğu için pipisi içine gömük olduğu için girip çıkarken kanama yapmıştı ama sıkıntı olmadı çok şükür ertesi gün kanama olmamıştı