Tangrampuzzle neolmusyaani MayaliHamur Bende reçine formunda aldım henüz kullanmadım. Kullanınca güncellerim. İlk deneyeceğim şeyleri önce kendimde deniyorum sonra kızıma veriyorum. Bunu kullanıp kötü yorum yazanda var.
MayaliHamur Ay bende çok merak ediyorum hastalanmayançocuk çok öneriyor acaba kullanıp memnun kalan var mı
neolmusyaani MayaliHamur yaa banada eczacı cok ısrarla onerdi kızım için çok sık hastalaniyor demiştim
MayaliHamur Tangrampuzzle ya ben bir kaç sene önce kendimde kullanmıştım dediğiniz gibi reçine formundakini ama hatırlamıyorum bir faydası oldumu olmadımı 😃 yorumunuzu sabırsızlıkla bekliyorum
MayaliHamur neolmusyaani çocuklar için toz halinde nötr tatlı öneriyordu içeceklerine katabilirsiniz diye ama bende alıp kullanmadım henüz
neolmusyaani Tangrampuzzle cok teşekkür ederim siz yazınca şikayet var a baktım ve bende gördüm olumsuz yorumlari
neolmusyaani MayaliHamur acaba kullansam mi eczacii aradı sabh getirdik şurubu isterseniz gelip alabilirsiniz dedi kararsizim
neolmusyaani MayaliHamur aldık.. Doktorada sordum sağlık ocağı doktoruydu Bn onun eğitimini almadım ama eczacılar bu konularda daha iyi dedi