semos1804 Kızlar hangi Marka diş fırçası kullanıyorsunuz çocuklarınıza sensodyne markanın çocuk için olanını almıştım kaybettik bugün yenisini alacağım sizler hangi marka kullanıyorsunuz
alpsr semos1804 rocs marka kullanıyorum asla almayın 14 aylık bebeğim 1-2 aydır fırçalıyoruz yemek kalıntısı bile olmuyor dişinde, kullandıktan sonra kutusu var ona koyuyorum ona ragmen fırçanın dipleri simsiyah kir olmuş şok oldum
Rabiiul semos1804 roccs kullandım kılları dökülüyordu ama iyiydi the combs mu onu önerdiler beğenmedim hiç temizlemiyor
cahillesohbetikestim_ semos1804 dişi çıktığından beri rocs kullanıyorum. Memnunum. Aslında fırçanın çok önemi yok macun daha önemli💓 kendisi fırçalıyorsa tutma yerinin geniş olması kavrayabilmesi önemli. Kendiniz fırçalıyorsanız fırça kısmı küçük olsun ağzının içinde rahat dolaşsın yeterli