iremsena_98 4 yıldır roborock kullanıyorum evet güzel ama servisi sıkıntılı. Geçenlerde bir arıza verdi ve servisle iletişime geçtim. Garantisi bittiği için ücretsiz yardımcı olamayacaklarını söylediler bu normal zaten bunda bir şey yok ama şöyle dediler; kendiniz kargo ücretini ödeyip servise göndereceksiniz, inceleme yapacağız, parça elimizde varsa tamir ederiz fakat elimizde parça yoksa tamir etmeden geri göndeririz ve siz yine de 1800 tl servis inceleme ücreti ödersiniz. Cihazın dönüşüne ait kargo ücreti de bana ait olacaktı tabii. Yani cihaz servise gidecek şansıma parça varsa tamir olacak ama yoksa hiçbir işlem yapılmadan geri gönderilecek ve ben 1800+kargo ücretlerini vereceğim. Bu durumu roborock’a mail de attım ve başka maillere cevap veren roborock buna kesinlikle cevap vermedi