tosbiksmoms Yaklaşık 6 aydır her ay hastalaniyorum ay sonuna iyileşiyorum diğer ayın ortasında yine hastalaniyorum. Ama öyle böyle değil boğaz,kemik,baş ağrısı dahiliyeye randevu aldım 1 hafta sonrasına, hayatımda böyle birşey yaşamadım başına gelen var mı?