guzelanne564 beyazlarla renklileri ayrı ayrı koymanız lazım bir koyarsanız karışır. Çok derin leke değilse normal yıkayınca çıkar bi kere başıma gelmişti çıktı. Bi kere daha geldi onda çıkmadı😅 kullanırken önce sıcak su ile karıştırın ilacı soğumasını bekleyin renkliler için su soğuyunca kıyafetleri koyun. Beyazları sıcakkende koyabilirsiniz öğrenene kadar birkaç kıyafet feda etmiştim bende ama çok lekemi çıkardı diye şans verdim