flowersssss ne demek gerek var mı ya? 25-30 çocuk oldu diye yaptırmama gereğini nasıl karar verdiniz anlamadım. Rotadan daha önemli bir aşı, üstelik ölümcül yada sakat bırakma riski çok çok yüksek. O saydığın rakamın içinde Allah korusun sizin olmayacağınızın bir garantisi var mı bacım? Yaptırmalısın 🙏