Merhaba kızlar bebeğim yarın tam 10 aylık oluyor bugün tartıldık 8.700 çıktı gerçekten 1 ayda sadece 100 gram almış sıfır iştah çok üzülüyorum ilk kızım böyle değildi çok güzel yerdi yemeyen çocuk çok zormuş kaşığı görünce hemen kafasını çeviriyor eline bir şey versem biraz ağzına götürüp sonra yere atıyor sizde durumlar nasıl??