gizememre evet bizde uyurken içiyor acaba ne zaman bırakır nasıl bırakıcaz ya da dün akşam yemeğini güzel yedi mama aramadi ama gece uykudan kalkıp mama diye ağladı geri uyutum uyudu bırakırsak kolay olur gibi aynen bu aralar hiç yemiyor kahvaltı 2 3 çatal peynir zeytin yedi önceden bitirirdi bu günlerde hiç bi öğünü düzgün yemiyor 😂 benim kide emzik diyor ağzına koyup uzanıyor